Pages

Monday, March 21, 2011

friends is better than chocolate*they say not me!




hellloooooooooooooooooooooo!

boshan nih...tp rasa macam nak taip..tapi tatao nak taip ape..boleh cmtuh?heeeeeeeeeee :)
miggu nih rasa macam stress sgtttttt..tatao npe..mybe exam week...stress, smpai kan cpat sgt trse ! tatao npe..sllunyer aku nih jnis mcm xkesah sgt sal ati..klu trse then x amek siyes !itu saya! tapi skg nih..amek siyes sgt smua bnda! rse smua org wt xkena..SUMPAH RASA MACAM NAK LARI JAUH2 TAK TOLEH BELAKANG DAH! :(

skg ni rasa nak sgt seorang kawan hug me! oh yeah! kan best klu ada kawan sejati yang sggup nangis bila tgk kita terluka...tp ada ker?NO..! takkan ada..bg aku skg nih mcm kwn skdar keperluan..OH SHIT! mencik lah kalau jmpe org prangai camtuh! eiii

tiap2 malam aku berdoa semoga aku akan bertemu seorang kawan yang betul2 kawan..iklas..! mcm aku..heee nak jugk puji diri sndiri hehehe!

kdg2 aku rasa mcm nk jauhkan diri bila tgk sebuah persahabatan terukir, dan kdtngan aku kdg2 seperti merenggangkan hbgan mereka.sooo aku akn bwak dri..itu shaye! shaye xsuke menyibuk lam idop org!

so mulai skg aku nak buat hal aku sendiri jer..stu msa msti aku jmpe kwn sejati :) hopinggggg~ :) (sambil mata bersinar2 pandang kat atas) haha

paham ker tak?tak paham kan?aku pun tak paham ape yang aku tulis ngeee :)



ni time kecik2 la konon2 hahaha :)





tadaaa! smpai besar maen kt krtapi!haha :)


itu sja * i mish u WAN MAS my bestie :(


terima kasih si kacak si cantik !

No comments: