Pages

Sunday, August 14, 2011

OcToVe oh OcToVe ! apekah ?





holla my gummybear ! :) hows ur day ?? makan apa berbuka tadi ?? kenyang tak ? tak kenyang..?takpe..kita berhenti makan sebelum kenyang itulah sebaik2nya bukan ! :) ok entry kali ni manja suraya yang tak berapa manja nak kongsi dgn u guys ? dh bace title kat atas?penah dgr ?apekah octove ?ok octove ni laman sosial yang baru ! aku terbukak dri slah stu entry blogger neh..dia ckp psal octove dan aku pun try la buat jugak ! so far dah ade dua friend ! ^__^ kau ado ? hahaha persoalannya adakah aku akan melupakan mukabuku aku begitu saja?/eceh ! tpi sumpah still sengal2 alam lagi guna bnde ni..motip aku tlis ni nak sruh krg pun buat la gk acc for this then boleh lah add aku dan meramaikan mmbe list aku dkat OCTOVE ! xoxo hugs ! :)



yea i noe my face like a "kurekure yg nak mampos" =.=" muka mcm ni bila tgh sengal2 ubi jer HARAP MAKLUM ! :)
terima kasih si kacak si cantik !

No comments: