Pages

Saturday, April 16, 2011

si pengemis KACAK n___n




ni gambar lepas di edit oleh peminatnya..wahh pengemis pn ada peminat tergugat kawe =.=" hahaha apapapun jantung berdup dap dup dap bila tgk gambar ni ea n__n









haiiiiii readerssssssssss! :p such a boring day today.. dan saat penyakit M menjelma! dengan rasa malas yang menebal sampai nak angkat bontot dok ats kusi nak wat assignment pun malas tahap PHD ! gagah jugak laaa tergedik-gedik bukak laptop google sna sni..stalker sna sni ( stalker WAJIB yeah..) hahaha nak carik informasi lebih sbb tu kena stalker..wahahahaha! disebabkan nak kena investigate pasal PENGEMIS @ PEMINTA SEDEKAH around kl nih..kna la jugak wat research2 kan...tgh dok sonok haku search sna sni..bagai..tetibe cam terbukak lah stu gambar laki cina ni..NOT BAD oke..~ cam model lagi tu! rupa-rupanya pengemis dekat cina mamat nih! PUNYA HEBAT PENGEMIS KAT CINA CAM MODEL hahaha... memang la cheng ni SELEKEH tap dia KACAK laahhhh oke....

CHENG GUORONG ni baru umur 34 tahun dapat gelaran pengemis paling seksi kat
cina..fuyohh tak tau la plak kan pengemis pn ada gelaran..

skg ni si pengemis kacak nih dah tak selongakar lagi dah tong sampah lepas jer gambar dia tersebar dekat internet banyak tawaran iklan dia dapat..wah jadi model peragaan lagi tu..kau ada macam dia?tak ader kannn jangan mainmain..hahah




haaaa jangan mainmain ada peminat lelaki sampai sanggup siap bagi derma 100,000 yuan (RM49,138) supaya dia dpt mulakan hidup baru.tauu! Pastu ada sebuah filem mengenai kisah hidupnya yang diterbitkan oleh penerbit filem tempatan, Deng Jiangguo dan menelan kos sekitar 72 juta yuan (RM34.3 juta). hebat tak hebat?


meh la kita layann gambar dia yang beberapa keping nihhh~





comel kan dia pakai camni ?hahaha



for your information my readers..Guorong berpindah ke bandar di timur China ini pada 1996 untuk mencari kerja bagi menyara isteri dan dua anaknya tapi dia malu nak menghubungi mereka setelah dia hilang pekerjaan dan wang simpanannya habis atau diropmpak x silap aku...
.
semua Saudara-mara dia ingata dia mati sehingga mereka melihat imej-imejnya di Internet.

Guorong si pengemis kacak ni tidak dapat menahan kesedihan apabila mendapati bapa dan isterinya terbunuh dalam satu kemalangan kereta setelah dia kembali ke kampung halamannya untuk kali pertama dalam tempoh 14 tahun baru-baru ini.

p/s: hidup memang macam roda..kadang kat atas kadang kat bawah :p
terima kasih si kacak si cantik !

8 comments:

Anonymous said...

dh lma dh cter nie kak..hehehe..
skrg dh kaya tp dye mmg encem!!hihik...
sorry lah dyra mks nk log in gna anonymous jew..
haha..

cinta suraya said...

kannn! ensem lahhhhhh

Anonymous said...

dh kawin ke lum??
nk ngorat...wakakaka :P

cinta suraya said...

sapekah yg dh kawin?kalau si pengemis kacak ni dh kawin tapi isteri dia dh mati~ haha:p

N i n i e said...

eeeee selekeh...
aten ni taste mrepek2 laaaa...
aalaahaiiii...
tp klaka laa yg ic last 2...
comel...
ahahahahah

cinta suraya said...

hahaha eh nini cbe belek btul2 kacak kotttt..hahaha yg pic last tu yg xbole blah klaka..haha

AKUstalker said...

jahat lah akak nie...hehe
sis ninie:encem lah dye..mna ada pengemis kacak dlm dunia nie yg encem cm mamat nie.. :P

cinta suraya said...

kannnn !haaaaaaaa hehehe