Pages

Monday, August 8, 2011

darjah satu lagi dah lari sekolah !





-peace no war jyeahhh -

hellooooooo readers ! anyong haseyo ! eceh semangat korea lak tetibe !hikhihk ni gara gara bjumpa 4 dara korea tadi la ala ala wondergilrs u olss!hahaha okiesss rini kann arini kann kami nak cite dekat ampa semua kenangan waktu kami di darjah satu (sambil buat muka babyface mintak penumbuk pacik guard kolej haku )hahahaha korang mesti rasa hebat kan mse sekolah menegah dengan lagak gangster nya lompat pagar?lari dari cikgu sebab bosan punye psal dkat skolah..kan? konon konon korg rasa korang lh hebat tyme tu kan..?aku tyme tgok bdak2 skolah menengah baek pompuan dan laki jalan mendabik dada megah dorang gangster sbb lari kua sekolah..aku..? aku hanya tersenyum sinis melihat gelagat sebegitu !eceh ! apedehal lari..kau dah besar2 baru nak mengalami alam gangster keh keh keh ! cube bayangkan kalau pompuan dah besaq2 alam dok lari kua sekolah !buruk bebenor kau ! cuba bayangkan kau pompuan dh la besarrrrrrr lari plakkkkkk cube rewind dgn slow motion..?euwww ! mcm tade maruah !hahhahaha aku tak maen la..tyme skolah mngah aku sgt baek ..ayu dan comel..wakakaka..! ape..?ape..?ko pun setuju an? tu kami nampk laa ampa dok angguk2 stuju kami mg comell hahahaha ! ok ! aku rasa aku melalut sgt panjang..nak cita pasal kisah lama tapi aku dah keluar dari landasan..ape bosan..? sat2..baca bg abes dluuuu hehehe.. aku dari darjah satu lagi dah lari sekolah..ini betul ! biaselah kann baru masuk sekolah..drjah 1 kott takut punye pasal smpai jadi berani doeee....~ aku ingat lagi satun insiden..cikgu dok ajar aku elok2 dlam kelas aku pi dkat ckgu cakap nak g toilet , cikgu yang tgk muka aku yg sgt naif ni pun bg la keizinan aku pegi toilet., keluar je klas..aku trus mngatu misi aku..aku nyorok tepi dnding..aku usha keliling..line clear ! aku terus sepantas kilat lari dekat padang sekolah !tujuan utama aku nak keluar ikut pintu belakang dekat padang ! cerdik tak cerdik? darjah stu kottt~ bukan cam korang nak lari pun nak berkumpulan beregu bagai..aku rilexx jaa lari secara solo !hahaha.. tpi tu la kann cerdik2 mcm bdak drjah stu la..klas aku tu tepi pdang mmg sah2 laa cikgu aku dpt nmpak aku lari pecut berkilo2 meter !haha nak tau ckgu aku buat apa? dia upah dua orang bdak laki darjah 5 sorang 50 sen kejar aku smpai dpat !hahahahaha.. akhirnya MISSION FAILED !! aku ditangkap dan didakwa hahahaha..tadela aku kena marah manja2 sajaa..tp aku wat bodo jela..tak lutt oii~! esok aku buat lgi..smpai berjaya keluar tapi pacik dekat umah aku yg jual eskem naek moto nmpk aku..p antaq aku balik skolah balik..haish ! kacau betoii! semak semak ! bkn nk bg eskem satu ka apa !hahaha.. cikgu sampai buntu..dan banned aku lhaa tapi aku RILEXX SAJJAAA~ hahaa tapi aku skolah smpai drah stu je dkat situ..lega laa cikgu2 kat sne kann..tambah2 guru kelas aku CIKGU AMINAH !aku tkkan lupa laaa..muka dia pun aku ingt lagi !hahaha see..? kau ade bran mcm aku..?hahaha




-ini minah minah wondergirls yg aku jumpa tadi- haha



-aku rasa anak buah aku ni lagi gangste kampung nanti bila tadika ! hahahaha

terima kasih si kacak si cantik !

3 comments:

Popoi said...

haha,, hebat tu,, drjah 1 g dah stat~ ^_^

Ninie Dora said...

gmbar yg last skali ni comel.. ahahahahahah

cinta suraya said...

popoi-hahahaha tula pasal..dri takut sgt d berani terus ! ^__^

dora-hahahaha tgk macik diaa laaaa hahaha