Pages

Monday, October 24, 2011

cara comel tolak cinta :)





Memang takkan ada gadis seperti aku

Tapi yang lebih baik banyak

Memang takkan ada gadis sehebat aku

Tapi yang lebih hebat banyak

Maka tak perlu kau susah hati

Banyak lagi gadis yang bisa kau pilih

Untuk kau jadikan sandaran hati

Memang takkan ada gadis seseksi aku

Tapi yang lebih seksi banyak

Memang takkan ada gadis secomel aku

Tapi yang lebih comel banyak

Maka tak perlu pujuk rayu itu

Jangan sampai kau rendahkan dirimu

Memaksa aku menjadi pacarmu

Oo baby baby

Jangan kau marah sebab ku tolak

Ku tahu kamu kaya

dan baik budi bahasa

Ku yakin pasti ada gadis yg akan suka.

oh baby

Jangan kau dendam sebab ku enggan

Bercinta aku mahu

Tapi tidak denganmu

Ku sudah ada satu

kekasih yang menunggu :)


lirik lagu yg digubah oleh shila hamzah ni..org rse sgt cute klu dinyanyikan,paling sesuai la nyanyi utk tolak cinta someone bila kita taknak trima..so at least taklah org tu frust menonggeng dan rse terhina bila cinta dia ditolakkan ? mybe ni akan jd kenangan manis utk dorg, kann..?kan..?tak ke comel dn sopan tolak cinta org siap nyanyi lagi tuuu heee :) so gadis-gadis marilah sma2 mempraktikkan lgu ini :D


sekurang kurangnyer dorg tak rse la macam "ini" bila ditolak mentah2 kann? :)


-sekurang2nya mereka akan berlalu pergi masih dalam keadaan kacak dan bermaruahkann?kann?kan..?, *ape..??laki ni spe?? ok lelaki di atas ini dia adlh bf bru saya harap maklum :)
terima kasih si kacak si cantik !

3 comments:

aryl said...

haha,
nice,
takde la frust macam "gambar pink" tu..

sarah hanafiah said...

comel2 .hehe :)

Manja suraya said...

aryl:hehehe yeke..tp pic pink tu pn omeeyyy ape..haha

sarah-kann syg, u shud try hehe :)