Pages

Saturday, October 22, 2011

sape ada ank kucing?


sape ade anak kucing.yang baru lahir yang tak agresif lagi,yg jalan pun tak tawu lg..sape ade?yg comel2 lg sape ade?? kalau ade leh gtau tak? ngeeeeeee tetibe terigin nak bela anak kucing wlpun tatootttt sgt2..erk ! ni kes tgk bju comel dkat kedai tokyo street dkat pavi la ni =.="


-si baby kecik i ni sape plak nak jage =.=" nak mampuih dah ni rindu gila babeng dekat baby genji org,dah besar dah dia :'( rinduuuuu nanti mama balik yer sayangggggggg :') -

terima kasih si kacak si cantik !

5 comments:

aryl said...

kucing takde,
tapi ade hamster ngan sugar glider..
hehehehe

Manja suraya said...

eeiii cam comel jer sugar glider..nk bela tu lah hehe

aryl said...

haha, sangat cute.. naty aryl update kat blog =)

aryl said...

ni ha beliau
http://carutankarutaryl.blogspot.com/2011/10/kekasih-baru.html

Manja suraya said...

heee ok2 :)