Pages

Saturday, October 22, 2011

comel ke?









COMEL COMEL COMEL COMEL COMEL COMEL COMEL COMEL COMEL! COMEL COMEL!
tu jer yg terkeluar dari bibir org yang seseksi kilafairy nieh muahahaha :) korg plak tgk gmbar2 ni korg ckp pe? org byk kali jgak menelan air liur smbil berangan org jadik secomel nih hohoho..tapi kecomelan dorg ni tulen ker?memang kua2 dah segedebukk comel cam gini,mata bulat besaauuu ala barbie atau lebih snang ala2 kartun jepun mcm sakura sailormooon??? bg org yer org mengakui kulit dorg sangat2 cantik, dan rmbut dorg jgk sangat cantik! tp kecantikkan keseluruhan org ase,ce suh dorg bukak mata besau dorg tu dan pakai bju t besarr dan suar track,tanpa eyeliner yg buat mata dorg nmpk lg gelap dn santek tu,apakah akn jdi??santekkah lagi? :) mgkin msih comel,tp tak la secomel inikannn :D



barangkali muka dorg2 yg sebenar cmni ek agaknyer?? haaa nak tgk lepas amoi ni make up??nak nak nak??jommmm~
































-tadaaaaaaaaaaaa! diffrent kan!! dunia dunia~ :)

terima kasih si kacak si cantik !

1 comment:

aryl said...

mungkin amoy ni ade bedak yg saya cari..
hahaha