Pages

Saturday, October 29, 2011


mula-mula macam ni la ^_________^

I keep thinking of how much I love talking to you.. How good you look when you smile. How much I love your laugh. I day-dream about you off and on, replaying pieces of our conversation; laughing at funny things that you said or did.. I've memorized your face & the way that you look at me.. I catch myself smiling again at what I imagine.. I wonder what will happen the next time we are together & even though nothing will come out of this, I know one thing for sure, for once.. I don't care, I cherish every moment I have with you.

semuanya indah indah belaka, semuanya harumharum belaka, tapi bila dah lamalama mula la yang manis bertukar kelat sekelat2nya =.="

kan?kan ?kan?

Im done with tears. Im wiping my eyes. If he doesnt care then why the hell should I?

last last mcm tula terpaksa kita ckp pda dri sndri kan^^



terima kasih si kacak si cantik !

6 comments:

aryl said...

pandang depan,
senyum.
bukak buku baru,
muka surat baru..

yang lama pegi simpan dalam kotak,
packing cantik2..
sebab tu memori..
kalau taknak, donate kat orang lain..
hehe..
faham what i really meant?
mendalam tuh..

Manja suraya said...

^___^ sangat mendalam sampai tak terselam i hihi >.<

aryl said...

naik kapal selam,
huhuhu =)

Manja suraya said...

dekat spe plak la i nak g pinjam kapal selam tu,stu hal pulak,lain kalai jgn la ckp mendalam sgt,snang la skit nk meyelam ^^ hihi

aryl said...

huhu,,
ye la..
sorry..
huhuhu

Manja suraya said...

heheheh ^^