Pages

Wednesday, April 27, 2011

makan dalam kecewa !






comel oke..dia buat~ saya tolong tulis nme jerp ! nmpk sgt lah dia jwa kcau chill2 syg !


hai semua...dh msuk entry yg kdua hari ni jer..ari ni should be my special day coz my annyversary with buah hati yg ke 5 ! mybe korg ckp alaaa bru 5 blan er pn but for me every single minute i really appreciate it oke ! hurmm tp kan tp kan hari nih kecewa sgt...SUMPAH kecewa sgt ! bkn sbb buah hati ! dia tkde kene mngena dlm entry ni yer!

dgn mendenga lagu di blog aku..lagu enya ok..tajuk dia brave heart ! ok..ok im brave ! :) hehehehe.... tapi dalam dua gadis comel yang kecewa ni kami masih meneruskan perjalann...utk mkn..sbb hati kecewa pnye psal the mall jdik plihan .. jrng g sne tetibe jer! huhu..sumpah kami dua org mg jiwa kacau time tu..sedih kottt...tkpe2...

so our destinantion is THE CHICKEN RICE SHOP !! cpat wat bunyi ayam berkokok2! hahaha



bila saya kecewa dan marah saya boleh habiskan stu pnggan nsi ! LICIN OKE ! hbis dlu dri nini plak..nmpk bebenor..ader yg tk kenanyer..~



~ sayang FAKE nyer smile tu oke...! i can see ur eyes babe~~ TOUGH TOUGH OKE~
~ im



saya amek fresh lime with sour plum n her amek mirinda strawberry sbb nak bg mlut merah ! hahahaha



still happy kan sayang ? huhuhuhuhu


pose 1 :)


of cos ni pose kedua :)


THE END hahaha :)
terima kasih si kacak si cantik !

4 comments:

Unknown said...

Uolz jiwe mengaco sgt ni knp....?

Manja suraya said...

ntah la kiki....mcm2.. huhu

Anonymous said...

adoi la laponye..

Manja suraya said...

taO tape~ bOleh tgk sajja! heeee :)