Pages

Sunday, May 8, 2011

billiOn kisses for mOm !



hey camat hari ibu !! wahhh sonoknyer spe yg begelar ibu kan ! adalah sebuah penghormatan dan pengahrgaan yang tak tehingga bila ada tittle ibu bukan? can u believe that? entire world smbut hari ibu utk mengucapkan betapa ibu sangat bernilai ! for my mom...even kita selalu tak sefahaman...sllu kecik hati bagai...kdg sy tak dgt ckp mak..mak i love u so much ! mak cepat sembuh! syg mak sgt! saya mati kalau ibu saya tiada! :( sy tak boleh hidup ..setiap hembusan nafas saya..setiap langkah yg saya lakukan sy kuat kerana ibu sy ada...! saya sayang mak sayalahh ! saya sanggup gadaikan nyawa utk mak saya..i'll do anything for my mom..~! mak saya terbaik sgt terbaik! tnpa mak spelah sy di dunia ni mak! muaxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx!
terima kasih si kacak si cantik !

No comments: